به گزارش میراث آریا، فرزاد شریفی از تهیه و چاپ اقلام تبلیغاتی به فارسی، عربی و انگلیسی به منظور معرفی استان به زائران در ایام اربعین خبر داد و گفت: این اقلام تبلیغاتی شامل بروشور، کتابچه و ... معرفی استان به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و همچنین نقشه راهنمای گردشگری برای معرفی هر چه بهتر استان به زائران در ایام اربعین، تهیه و چاپ شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه استان ایلام به عنوان پدیده نوظهور گردشگری معرفی شده و صنعت گردشگری بهعنوان شاخهای پویا ازبخش خدمات بیش از هر فعالیت اقتصادی دیگر نیازمند معرفی و بازاریابی است عنوان کرد: هدف از چاپ اقلام تبلیغاتی معرفی استان به گردشگران و زائران به ویژه در ایام اربعین که شامل پیشینه تاریخی، جغرافیا، صنایعدستی، سوغات محلی، موسیقی بومی، مردمشناسی، یادمانهای دفاع مقدس و مشخصات دفاتر، مهمانپذیرها و هتلهای استان وهمچنین معرفی جاذبههای گردشگری، تاریخی و مذهبی، اقامتگاهها، رستورانها، مجتمعهای بینراهی، زائرسراها، پمپ بنزینها و دیگر اطلاعات مورد نیاز استان است را در شناساندن و معرفی استان ایلام به عموم گردشگران ضروری دانست.
او این اقدام را در راستای هدایت گردشگران و زائران اربعین و همچنین معرفی آثار توریستی و گردشگری استان دانست و اضافه کرد: استان ایلام با بهرهمندی از تاریخ و میراث چند هزارساله از زندگی اجتماعی بشر، گردشگری دفاع مقدس و گردشگری مذهبی از ظرفیت بالایی برای جلب گردشگران برخوردار است.
انتهای پیام/
نظر شما